قديم 27-02-2012, 02:45 PM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of
افتراضي رد: ارجوا المساعده من حد في السويس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled el mekkawy مشاهدة المشاركة

الله يكرمك يا باشا .. بس اعتقد ان مافيش مخالفات بردو لحد الان .. ولو حضرتك مستعجل على الموضوع ده ممكن حضرتك تروح المرور وتسأل لانى والله حاليا فى القاهره.. ونازل على يوم الاربع ان شاء الله واول ما هرجع هسألك بأذن الله .. ومفيهاش حاجه يعنى ان زميلك يصبر يومين.. وبالنسبه لموضوع اللوحات انا كنت بلاحظ ان اى عربيه جديده بتترخص السويس بلاقيها لوحات عاديه اى كلام .. حتى واحد صاحبى كان بيجدد عربيته الراجل بتاع المرور اداله رقمه وخده عمل اللوحه على حسابه بره وده لحين الانتهاء من اثار الثوره D: وان شاء الله اول ما ارجع باذن الله هسألك وهتأكد من المعلومات دى واعرفلك التفاصيل .. ولو فيه حاجه عاوز تستفسر عليها قولى عليها وانا اسألك بالمره .. وانا تحت امرك حضرتك
الله يبارك فيك يا عم خالد ومعانا المهندس سمير الله يباركله مايتخيرش عنك بيسال لي في نفس الموضوع دام الله المحبه والاخوه بيننا وجعلنا عونا لبعضنا

{الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً }