قديم 18-07-2009, 08:24 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عمار يا سيراتو مصر

الآستاذ / أحمد كامل و الآستاذ/ أحمد أنور

والله ياخوانا ده اللى حصل و قلت لازم أبلغ حبايبى اللى فى مصر موتورز عن هذه التجربه !

ولكن ممكن فيه بعض التفسيرات لهذا الموضوع !

1- أكون اتحولت و ده موزع موش وكيل ( بس الصاله كانت قد استاد القاهره ) !
2- الشاب اللبنانى لقى شعرى طويل فحب يحلق لى ! لآنى نسيت أقول لكم بعد ما قلت له شكرآ قال لى
طب فيه واحده عندى فضى 2009 ! فقلت له القوله المشهوره ! ماشى بس ح أسأل المدام الآول !
3- يكون الضغط عليها جامد و ما فيش غير النوعيه الزباله اللى شفتها ! بس هذا لا ينفى أو يثبت ان فيه
درجات و درجات من كل موديل و لولا ثقافتى السيارتيه و اللى اكتستها من مصر موتورز ما كنتش
عرفت ان دى عربيات سكه ! لآن شكلها حلو و بيبرق و جديده ! و تخدع أى مواطن برىء ! لكن أنا
العبدلله الفقير بلفه واحده و فى نصف دقيقه كشفتها على حقيقتها !
4- الخليجى اللى فى السوق فى مصر ربما ليست من السعوديه و لا من أى توكيل فى الخليج ! دول
بيشتروها من السوق الحره فى دبى من الميناء مباشرة و طبعا موش التجار المصريين بس اللى بيشتروا
لكن فيه السوريين و الآردنيين الخ ! لآن برده فى دبى و أبو ظبى السياره قليله فى المعارض ! و طبعآ
المصنع اللى بيصنعها له طاقه ! يعنى هوه موش ملكة النحل و عماله تفرز بيض !

خلاص ! برىء يا خوانا ptmnlo123per111 و أنا عملت اللى على ptmnlo123per122
Dr. Bolbolan