قديم 20-01-2012, 04:04 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: افيدووووووووووونييي يا ناااااااااااااس مش عارف اخد قرار :(

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa mamdouh مشاهدة المشاركة

"انا بس مضايق من الناس التى تشكك فى الكورى الى الان زى الصينى الوقتى الناس قرفانة منة وسمعة وخلاص رغم انى متاكد كام سنة وهيبقى نصف عربيات البلد صينى زى الهيونداى الوقتى"
يا باشا مين الى قلك ان الناس قرفانة من الصينى ...... معظم اعضاء مصر موتورز فقط وبلا فخر ..هم الى بيكرهوا الصينى ..مع انهم لا يمتلكونه اصلا
انزل الشارع واسال اى حد راكب عربية صينى عن العربية بتعتة .....نادرا لما تلاقى حد بيشتكى من العربية.. وبتبقى شكاوى عبيطة.... ولو ركبت مع اى سواق من سواقين تاكسى اسبرانزا نادرا لما تلاقى حد بيشتكى وغالبا بتبقى شكاوى من العفشة
معظم الناس الى بتخبط فى الصينى "مع انهم لا يمتلكونة" بيبقى الهجوم نابع من حقد على الملاك ...علشان الصينى ممتاز وسعرها ممتاز....وهم معاهم عربيات ضعف السعر ولا تختلف فى شى عن الصينى
فهمت النظرية!!؟

على فكرة انا مع الصينى مش ضدة انا بس اعتقد الصينى هيبقى افضل فى الكام سنة الجايين دول وللعلم انا بحب العربية byd
جدا وجارى جاب الشكل الجديد منها والله شبة السوناتا بالضبط وهصورها واجيبهالكم بي لا ارجح حاليا الاسبرانزا بالاخص التيجو دا راى مش تزمد