قديم 16-01-2012, 01:37 AM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of
افتراضي رد: اللي بيفكر يظبط العربية يجي يشوف حالي

حرام عليك اوع تديها ل ابوك انت مستغنى عنه وال ايه ده خليها معاك لغايه ما امر الله ييجى عليها دى موش عربية بالطريقة اللى انت بتحكى عليها ده كابوس
انا كان عندى اللادا 2105 كنت اخرج بيها مره و اوديها للميكانيكى مره وكنا ماشيين على النظام ده كتير خروجه مره وميكانيكى مره لغايه ما ابويا اتخنق وراح مصلح كل اللى فيها وصرف له بتاع 3000 جنية ولما خلص خالص تصليحها راح بايعها و قبلها كانت فيات 124 بس كانت كويسه مكنتش تروح لميكانيكى ابدا كانت ديما تروح لسمكرى علشان اختى كانت ديما تخبطها لغايه ما اخر خبطة دخلت بيها فى اوتوبيس بتاع مدرسة بس الحمد لله ربنا ستر وجت سليمه بس العربية اتخرشمت والاوتوبيس اتدمر وساعتها احترمت العربية ال 124 جدا لانها لما دخلت فى اوتوبيس دمرته هههههههههههههههه اييييييييييه كانت ايام حلوة
المهم كان فى 127 مع نسيبى ومطلعة عينة وماشية بنظام اللادا تشتغل اسبوع وتروح للميكانيكى تريح عنده يومين او 3 بس هو تقريبا اتعود على النظام فخلاص وهو اساسا كده كده البنزين موش موجود فالموضوع ميزعلش عادى المشي رياضة بس فعلا العربية اللى تفتح فى المصاريف يا اما تشدها بسرعة او تولع فيها او تبيعها بسرعة وتسيب اللى هيشتريها يظبطها لنفسة