قديم 22-12-2011, 04:09 AM
stonecoldmido5 stonecoldmido5 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ماجيستير سياحة وفنادق

stonecoldmido5 is a splendid one to beholdstonecoldmido5 is a splendid one to beholdstonecoldmido5 is a splendid one to beholdstonecoldmido5 is a splendid one to beholdstonecoldmido5 is a splendid one to beholdstonecoldmido5 is a splendid one to behold
افتراضي رد: قرار شراء رينو داستر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beeronasr مشاهدة المشاركة

ألف شكر يا باشا لاهتمامك و كرمك. بصراحة واحد زى حضرتك راكب الداستر بالفعل و بيسافر بيها اكثر افادة مافيش شك. و شكرى ايضا لكل من تكرم بأفادات أخرى.
الصراحة كلامك مقنع لدرجة انى كنت ح اصرف نظر عن العربية (فى موضوع الكماليات) و كنت ح افكر فى القشقاى و دى كانت هتحتاج تعديل الميزانية طبعا.
وبعدين رجعت اقنعتنى بيها تانى فى جودة خاماتها و تقفيلها و قوتها لدرجة انى حسيت انى مذبذب او مشوش فى اتخاذ القرار - لكن بصراحة العقل بيقول الداستر و غلط اسيب ال4x4 و العفشة و العرض و الارتفاع و تصفيح حديدى علشان خاطر البلوتوث و السقف البانوراما و الصالون الشيك وكمان ادفع 25 الف جنية؟
من جهة تانية مش عاوز ابقى ببيع عربية نظيفة و ادفع فرق فلوس و اخسر اوبشن؟
لكن اعتقد موضوع مسند بين ال2 كرسى و وحدات رفع زجاج دى تشتريها بسهولة.
و الباقى حاجات بسيطة ما عدا فتح الشنطة و تنك البنزين - دى بصراحة غلسة.
المهم انة مافيش خيارات تانية متاحة ادامى بالفئة السعرية دى بقوة الداستر و شايفها تكسب لغاية دلوقتى.
سؤال تانى معلش: هل اشتريت العربية على طول و كانت بضاعة حاضرة و لا اضطريت تحجز و تستنى؟ و فين الاقى بضاعة حاضرة و تسليم فورى؟ لانى بصراحة عاوز ابيع و اركب على طول.
مع وافر الشكر مرة اخرى.
لا شكر علي واجب ويزيدني شرف اني ارد علي حضرتك , معلهش حضرتك بالنسبة لحكاية التانك و الشنطة و اللة انا شفت الرانجلر انليمتيد نفس الحكاية طبعا مع فرق السعر بس انا مش عايز ااثر علي حضرتك.
انا فعلا اشتريتها علي طول من المصرية , بيوفروا لسيادتك العربية من خلال اي فرع ليهم علي مستوي الجمهورية ,بس سيادتك محكوم باللون المتوفر في الشركة ,و موجودة برضه عند الطارق . ولو سيادتك تحب تجيبها من التوكيل يبقي هتدفع 5 الاف جنية وتختار اللون و توصل بعد شهر .و اي سؤال تشرفني بيه .