قديم 21-12-2011, 01:02 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موسوعة اسئلة سيارة الشعب 128(لو عندك سؤال او مشكلة ادخل حطها وهنجوبك فى اسرع وقت)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo7senelsafa7 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم يا شباب عندى مشكلة عويصة ظهرت جديد .... العربية بتبقى عايزة تفصل طول ما انا واقف فى الاشارات او الطريق واقف ... ولازم افضل محمل ع البنزين عشان ماتفصلش لكن طول ما انا ماشى بيها والطريق سالك بيبقى مافيش مشاكل ... لسه مغير طقم كهربا من شهر وعامل صيانة للكربراتير ... ياترى ايه المشكلة عندى ...
لا متقلقش ده كده العادى فى اى 128
بص حضرتك انا معايا ال 128 بقالها حوالى 6 شهور بس لازم كل اول شهر اروح اغير الابلتين والكوندينسر ودول الاتنين بحوالى 60 جنية بتركيبهم بكل حاجه ولو طنشتهم هتبطل منك لو مدوستيش بنزين والبوجيهات كل 6 شهور غيرها الاربعه بحوالى 25 جنية
يعنى سيادتك هتروح للراجل هتقوله الاتى غيرلى الابلتين والكوندينسر الاتنين بتركيبهم فى حدود 60 جنية لا تدفع اكثر من ذلك قالك ديه مش عارف عاوزه ايه عاوزه ايه قله غيرهم ومالكش دعوه وان شاء الله العربيه مش هتبطل منك وهتدعيلى ان شاء الله ومستنى ردك لما تعملها اوعى تسنسى مستنى ردك
اخوك فى الله سيد