قديم 20-12-2011, 03:22 PM
الصورة الرمزية Semsem999999
Semsem999999 Semsem999999 غير متواجد حالياً

Semsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقير يقتل فقير ليرضي غشيم بتأييد من غبي !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

عم اسلام حبيبى فينك يا راجل ليك وحشة

انت شكلك كنت نايم من زمان ولسه صاحى فتابع الاخبار كويس هتلاقى فيها اجابة لكل اسئلتك وياريت الاسلوب يبقى افضل شوية علشان فيه ريحة تهكم مش ظريفة كده

وبعدين يا يا باشا انت قاعد بره البلد مانتخ الانانى وكله بونو سيبنا فى اللى احنا فيه الله لا يسيئك

يا حاج وائل اسمحلي أرد عليك نقطة نقطة :
1- إنت اللي واحشني أكتر والله أعلم بمدى حبي واحترامي ليك وده مش محتاج إني أأكده
2- أنا ناااااااااااايم ؟؟؟؟ عامة أنا مش هعلق على النقطة ديه غير بأننا كمقيمين بره نارنا أكبر من نار أي حد جوه البلد لأننا لا عارفين نشتغل ولا في إيدنا نعمل حاجة
3- برضه مش لاقي أي إجابة لأي سؤال ؟؟
4- إنت عارف إني مقدرش لا معاك ولا مع أي حد تاني يكون فيه تريقه في كلامي ولا يكون أسلوبي مش كويس أكيد إنت عارف أنا بتعامل معاك ازاي ، بصراحة مش عارف إنت ليه فهمت الكلام بتريقة أو بتهكم أو بأسلوب مش كويس ؟؟
5- عجبتني أوي مأنتخ الأناني وبونو وأسيبكوا في اللي إنتوا فيه ديه ؟؟ على أساس إني مش مصري وديه بلدي زي ما هيا بلدك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وإن بكوني بره ماليش أتكلم ؟؟ أو لأني ماشاركتش في الثورة يبقى أنا فلول أو خاين أو عميل أو آسفين يا ريس ؟؟
عامة ده مبدأ الثوار اللي هو طالما إحنا اللي عملنا الثورة يبقى لازم هما اللي يحكموا أو يكون ليهم نصيب من التورته ؟؟ ومش مصدقين إن الشعب اختار اللي هوا عايزه وللأسف ما أخترهمش ؟؟؟ طب هو علشان أنا عملت ثورة يبقى لازم أنا اللي أتحكم في مصير البلد ؟؟

برضه آخر سؤال :

ما هو المطلوب بالضبط من السادة الثوار ؟؟؟؟