قديم 17-12-2011, 03:45 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماهى الطريقة الصحيحه لتنظيف ماكينة السيارة؟؟؟؟؟؟

بص يا استاذ محمد صدقنى ودى بتختلف من ناس لناس انا بناسبة لية مبحبش احط مياة على الموتور سواء سخن تاو بارد لية بقى لان الحتة دى كلها كمبيوتر وغير كدة فيها اسلاك كهرباء كتير وفيها خراطيم ممكن تتشقق وحاجات كتير انا بالنسبة لية بأفضل اتنضيف بالهواء هو اة طبعا مش زى المياة او المياة بالجاز لان فى ناس بتحط مياة على جاز المهم انا مبعملش كل الكلام دة وانا بغير زيت بخالى اللى بيغير زيت يديها هواء سخن بينضفها كويس بس طبعا مش بيتبقى قوى وبقوم انا بعد ماروح والعربية تبرد اجيب فوطة وامسح التراب كلة اللى باقى بايدى دة اللى باعملة امة بالنسبة لغسيل العربية من تحت يفضل تغسلها كل فترة كبير قوى بينها وبين الغسلة التانية وتكون فترة كبيرة وياريت تكون العربية باردة علشان الشكمان بيقى نار فطبعا سخن على ساقع طبعا انت عارف الاكسدة والكلام دة ويارب اكون افدتك

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت