الموضوع: 4# محمد ابيزا
قديم 10-09-2008, 01:18 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

حبيب قلبى ابيظا الجميل اولا مش عايزك تزعل من اسئلتى وعايزك تفتكر دايما انى عايز المعك ptmnlo123per135

اولا الاسئلة البيزاوية

1- ليه مهتم اكتر بالابيزا علشان ديه عربتيتك ولا علشان انت شايف انها افضل عربية فى سيات وايه اكتر عربية بتفضلها فى عربيات سيات عامة وليه

2- انت شايف ان سيات ناجحة فى العربيات السيدان ولا لسه محتاجة تطور القطاع ده اكتر ولا ايه ؟

3- انت شايف ان شركة سايت كانت ممكن تنجح بمفردها يعنى بدون فولكس حاليا وفيات سابقا

4- انت شايف ان ابيزا افضل عربية فى فئتها طيب تقدر تقولى بتتميز بأية عن العربيات التالية

- الفيات جراند بونتو وهيا ارخص منها
- الامبريزا وبموتورها البوكسر
- مازدا 2 بتصميمها وادائها وتميزها
- الهيونداى i30 بماتورها ال 1600

الاسئلة السياراتية العامة

5- ان بتقول ان استهلاكك للعربية جامد طيب بتعملها صيانة ازاى وفين وكل كام كيلومتر

6- ايه نوعية زيت المحرك اللى بتستخدمة وليه وبتهتم بتغييرة فى مواعيدة والكشف عليه ولا لاء

7- لو افترضنا انك معاك ميزانية 20 الف جنية لتعديل عربيتك هتعمل بيهم ايه وليه ؟

8- مع اهتمامك الواضح بالعربيات الا ان عربيتك بدون ستايلنج ومش مميزة عن اى عربية تانية شكلا او ادائا ...... ليه ؟

الاسئلة الشخصية

9 - انت بتسوق بقالك اد ايه ومستواك فى السواقة ايه دلوقتى وشايف ان ايه اسواء حاجة فيك وايه اكتر حاجة بتميز سواقتك

10- بتحب رياضة المحركات ولا مش مهتم بيها وهل ممكن انك تشارك فى مسابقات زى الاوتوكروس مثلا ولا متحبش وهل شاركت قبل كده فى سباقات شوارع ؟

11- لما بتخبط حد بعربيتك بتعمل ايه ولما حد بيخبطلك عربيتك بتعمل معاه ايه ؟

12- لما بتقيم عربية ايه اولوياتك فى التقييم ممكن ترتبهم لنا ( اداء العربية - تصميمها - سعرها شراء وبيع وقطع غيار - مواصفات الامان - الجودة ودقة التقفيل والعمر الافتراضى - الحفاظ على البيئة - الكماليات والاضافات - السعة الداخلية والحمولة)

13- ايه اكتر حاجة شايف انك بتفهم فيها فى فروع علوم دنيا السيارات ( تعديل - ستايلنج - ميكانيكا - سمكرة ودهانات الخ الخ )

كفاية عليك كده انا مش عايز اتعبك بس انت متوصى عليك جامد وخد بالك انا عايز المعك انت فاهم ptmnlo123per149

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش