قديم 14-12-2011, 02:59 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مفاجأة فظيعة .. السرعة القصوى لصنى 2011 اوتوماتيك مقفوله 160 كم بس :((

بص أنا مش هقولك إني ماحستشي بالمشكلة دي وكانت هتجنني لدرجة إني كرفت العربية بسبب النقطة دي بالذات الأول أنا عربيتي 2010 إي إكس أوتو مع إيبي إس وإيرباجز.
بتيجي لحد الـ 160 وتحس إنها ماعندهاش تاني مع إني عداد الآر بي إم لسة فيه حاولت بكل الطرق لدرجة إني إستغبيت وقفلت الأوفر درايف على 160 والتكييف فصل من الحمل على المكنة طبعا واحد ماشي على التالت بـ 160 منتهى الإستهبال والله كان عندي افوت المكنة بس أعلى عن الـ 160 أصلي ماتخيلتش عربية تبقى لسة نازلة من المعرض 118 حصان وتقف معايا على الـ 160 مش قادر أوصفلك الإحباط بس لما جريت على الهادي وإديتلها راحتها في الغيارات وصلت لحد 170 على فكرة فا عرفت إني حكاية القفل دي إفتكاسة.
عموما لو إتصلت بس بحد تاني غير المهندس دا وأكد كلامه إسأله على طريقة لكسر القفل الغبي دا لامؤاخذة يا أخي دا الواحد لو راكب عربية 99 ولا 2000 بيبقى جايب بيها 180 بمنتهى السهولة.