قديم 10-12-2011, 05:52 PM
الصورة الرمزية Moh.Osama
Moh.Osama Moh.Osama غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب فى كلية الادارة والاقتصاد بجامعة مصر للعلوم والتكنولوجيا

Moh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant future
افتراضي رد: الحمد الله استلمت الوجان وعندى سؤال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.محمد مشاهدة المشاركة

الحمد الله استلمت الوجان وعندى سؤال هو المعرض بيقولى تغير الزيت بعد ال 1000 كيلو ولكن عندما ذهبت لتوكيل الصيانة فى المقطم لوضع كود الكاسيت قالى لا تغيير الزيت بعد الـ 10000 ... وانا مش عارف وحتار بين الاثنين ... ياريت حد يرد عليا فى هذا الموضوع وكمان عندى سؤال لمبة الحزام مش بتنور ونسيت اسأل وانا فى التوكيل..

على فكرة انا من صعيد مصر وبعد استلامى للسيارة بيومين سافرت بها وقطعت حوالى 375 كيلو وكنت ماشى مابين 70 و 80 .. وسخونة السيارة واستهلاك البنزين تعتبر من السيارات الممتازة عن تجربة ال 375 فقد استهلكت 23 لتر تقريبا والسخونة كانت لاتتعدى على نصف المؤشر وهذا ممتاز ولكن سحبها ضعيف فى الرابع والخامس وهذا كان ملحوظ جدا اعتقد لان السيارة لسه جديدة

: CONGRA~238:
بالنسبة للزيت كلام التوكيل مظبوط لكن لو انت حبيت تغيير قبل كده براحتك
لمبة الحزام مبتنورش هى كده ده مش عيب ولا حاجه
بالنسبة للسحب العربيه لسه فى اول 1000 فمتضغتش عليه ومتعديش من 3 ل3:5 rbm فى اول 1000 دول
والف مبروك على العربية وبنا يديك خيرها ويكفيك شرها