قديم 08-12-2011, 12:14 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عزيزى قائد السيارة - احترس انت فى مصر ما بعد الثورة

سائقى الميكروباصات زى اى طائفة من المجتمع .. فيهم الكويس و فيهم الوحش ... هم صحيح اكترهم وحش ... اوى .. بس فيهم ناس كويسة ... و دول عاوزين جرعة مكثفة من الاخلاق الحميدة ... علشان يوصلوا لحالة الصفر ... لانهم دلوقتى تحت الصفر ....
على فكرة ... سائقى الميكروباصات مش بيضايقونى كتير ... الى بشكى منهم دائما ... سائقى التاكسى ... برضوا دول عاوزين نوع تانى من التعامل
انا سعيد ان مش بتعامل مع الاوتوبيسات كتير ... بس فى المقابل انا بتعامل مع التريلات على الدائرى كتير جدا ... سواق تريلا كسرلى مرايتى اليمين و عمال بيقولى ان انا الى كنت برمى عليه .... بالله عليكم .. بقى ينفع حد يرمى على تريلا ؟؟!!!!! و ارمى عليه و انا فى نصف التريلا !!!!! الحمد لله على كل حال .... دول بقى ممكن نربى اولادهم على الاخلاق ... لو عرفنا نخلى اخلاقهم متبقاش اسوء من كدة يبقى احنا انجزنا انجاز شبه خلع مبارك كده