قديم 22-06-2009, 04:08 PM
فادى فادى غير متواجد حالياً

فادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صدق او لا تصدق سبب مهزلة هزيمة الفريق المصرى امام امريكا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wawoo مشاهدة المشاركة

اية الكلام الفارغ دة, و هما الاعبين المصريين مش متربين فى رايك ولا اية , اعتقد الاعبين متربينين كويس , و هما اول ناس عارفين انهم بيلعبو باسم مصر , ياريت اللى بيتكلم و يهاجم و السلام يقولنا هو عمل اية لمصر من اصلة .

بصراحة انا لو لاعب مصرى و قرائت التعليقات دى السخيفة دى , ميشرفنيش انى العب دقيقة واحدة لهذا البلد لو فيها ناس بتفكر بهذة الطريقة .

و حروح بعيد لية ما حسن شحاتة قلها فعلا , " نبطل كورة و بلاش قرف احسن"
فعلا هذا البلد ميستهلش اى مجهود يتعمل فية , لان فى ناس فعلا ناكرة لاى مجهود و اى جميل , وكلها حقد و غل و فشل .

هذا بلد الفاشليين لا مكان فية للنجاح او لتحقيق اى انجاز .
اللى انا بعمله للبلد من خلال عملى و هو مهم بالمناسبة للبلد و للناس, و ايا كان فان ما افعله هو بالتأكيد اهم من لعب الكورة!!
لكن انا لا حد كرمنى و لا خدت أوسمة شرفية من وكيل وزارة حتى و لا باخد ملايين كل شهر أصرفها على بنات الليل,
صحيح بلد تقرف, يعنى هما واكلين فوس الضرايب اللى هى من فلوسى و فلوسك و فلوس الغلابة و كمان مش عايزينا نتكلم لا و بيعايرونا و يقولولنا نبطل كورة, يا اخى بطلوا كورة و فى ستين داهية 200 واحد يتمنى الفلوس اللى هما بياخدوها, و أى حمار هيلعب هيكون احسن من اللى هما عملوه ادام الولايات المتحدة!!
فعلا البلد دى بلد لعيبة الكورة و الرقاصات و المشخصاتية, أما الكادحين و اللى بيتعبوا فعلا لبناء اقتصاد الوطن, فلا مكان لهم!

أخر مواضيعى :
اختبار الفيات برافو 120 حصان تى جيت.

وداعا يا ايها الصقر الجسور
قضيت معكى أحلى ايامى.

فيات برافو مرحى مرحى