قديم 31-10-2011, 11:30 PM
الصورة الرمزية sycho
sycho sycho غير متواجد حالياً

sycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura about
افتراضي رد: عاوز اجنط ومش عارف عاوز رأيكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedsalahelden مشاهدة المشاركة

على فكره انا خدت برأيك ومش هركب جنوط الا لما اغير الكاوتش يدينى ويديلك طوله العمر
ربنا يخليك ياحبيبى ودة شىء يشرفنى جداااااا بس فى حاجة واحدة بس عاوزك تتاكد منها الكوتش الى راكب فى عربيتك صينى ولا كورى انا قولتلك على الموضوع دة فى تعليق قبل كدا ان غبور افندى بيغير الكوتش الكانهوم الكورى بكانهوم صينى وياخود هوة الكورى يبيعوا ويكسب فية عشان لو صينى يبقى تغيرة مفهاش منقشة العمر مش بعزقة لائن انا فى عربيتى كان صينى وغيرتة بعد 6000 كيلو وليك هنا الاختيار تغير الكوتش بدون جنوط وعلى ميتهلك الكوتش بقى تكون ظبط فلوس جنط محترم والكوتش بتاعة او لو متاح دلوقتى مع حضرتك مبلغ لجنط محترم + الكوتش بتاعة يبقى توكل على الله لاكن نصيحة لوجة الله وقولتهالك قبل كدا متغمرش بعمرك وبحياتك خصوصا ان انتة بتسافر كتير عارف لو بمتشى جوة البلد وبس مش حيفرق لو حتى كوتش مصرى لاكن السفر لاء يبقى متسفرش على كوتش صينى ظلطة نشفة شوية تيجى فية تخلية ينفجر لقدر الله الله يرضى عليك شوف الموضوع دة عشان دة شىء مهم جدا ويهمنا سلامتك ورحتك ان شاء الله