قديم 19-10-2011, 01:25 AM
الصورة الرمزية د.هبه77
د.هبه77 د.هبه77 غير متواجد حالياً

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كل واحد يقول احلي رحلة طلعها في حياته

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

الموضوع جميل جدا
ان شائ الله اول ما أخد اجازة حكتب بدل دقدقة شاشة الموبايل الي خلتني بحب النمل و متعاطف معاهم !
بس رحلة كورسير تحفة ما شاء الله
فكرتني في العين السخنة كنت بسنوركل جنب القارب و فجأه شوفنا سرب درافيل جي من بعيد انا خفت و طلعت لاني قاري عن الدولفن أتاك بس لما جم يعدوا من جنب القارب رميت نفسي و قولت لو فاتتني مش حتتعوض
و اكتشفت ان اعدادهم بالعشرات ماشيين تحت مش علي قد الي فوق بس
بس كانوا مستعجلين
هما اتنين تلاتة الي رجعوا لفوا تحتينا تاني و مشوا تاني بسرعة

و فطست من الضحك علي وصفك لرحلة المعابد

و بعون الله لما ارجع احكيلكم علي موقف كومدي في رحلة من جدة الي المدينة بأتوبيس سرعته 50 هههههه
هو اية الدولفين أتاك دة؟
اتوبيس من جدة الي المدينة يعني مش اقل من 400 كيلو وسرعته خمسين في السعودية ؟ غريبة جدا
منتظرين الحكاية
شكرا لمرورك وردك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

للاسف يادكتورة اي رحله طلعتها كانت في السعوديه
لاني رجعت من السعوديه علي الكليه الحربيه 3 سنين وبعدين علي السلوم سنتين وبعدين علي السودان سنة وبعدين رجعت هنا علي الثورة .....

نفسي والله اعمل رحله مع اتنين هنا مطلعين عيني تريقه علشان مش عارف اطولهم ولا يقعوا تحت ايدي

بس مسيرهم هيقعوا هيقعوا

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم