قديم 05-09-2008, 05:36 AM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute
افتراضي رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

انا استشارى لمجموعة شركات منها شركة سى اند كو
ازاى يعنى مش فاهم ممكن توضح طبيعة العمل دى اكتر

على فكرة انا بدرس تقريبا نفس المجال بتاعك ... ادارة ونظم معلومات وعلوم كمبيوتر
Businessman Administration,Management Systems,computer Science

وارجوا منك اعادة النظر فى الموضوع مصر موتور .. محتاج دعايا اكتر من كده ‏بخصوص حكاية الاستيكرات وشوف اقتراحى ..؟وكمان اقتراحات بعض الزملاء..ويارب توافق على موضوع الاستيكرات دة........انا بقول كدة علشان بصراحة انا شايف انو المنتدى دة مظلوم شوية وعلشان ياخد حقة عاوز وقت كبير واحنا مش هيكون اعتمادنا على حكاية الاستيكرات دة اساسى ..دة احد العوامل وكمان موضوع الاستيكرات دة هينمى روح التعاون و الانتماء للمنتدى وانة مش من السهل انة يتنسى..وكمان بلاش حكاية تجميع الفلوس دى ممكن واحد او اتنين بس يقوموا بالموضوع دة مع مساعدات غير مادية من بقية الاعضاء ...والفلوس هترجعلهم زى ما اتدفعت بالضبط بدون اى ربح مادى لهم...................... ......................... .......ptmnlo123per115

I'M BaD UseR