قديم 16-10-2011, 05:53 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اول عطل فى عربيتى مع تمام 13 الف كيلو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amro atif مشاهدة المشاركة

يا باشا لو محتاج اي حاجه هنا في التوكيل فرع المنصوره او طنطا الموضوع بسيط ان شاء الله والجماعه الميكانيكا والمهندسين اعرفهم وعلاقتي كويسه باغلبهم , لو قررت تعمل اي حاجه عندهم وفي اي مشكله ان شاء الله اساعدك واحلها ليك معاهم ,,
وبالتوفيق .
تسلملى يا عمور ربنا يخليك ليا ياباشا ولو فى حاجة اكيد هكلمك طبعا

هو طبعا الحساس دة انا قلبت علية الدنيا وروحت مراكز كتير وقالو مش موجود الى فى فرع الهرم ... انطلقت امبارح للقاهرة وروحت فرع الهرم وكلمتهم قبل ما اروحلهم وقالولى انة موجود .

المهم روحت هناك وبطلب الحساس قالى معلش اصلة مش موجود دلوقتى وهيجى كمان 3 ايام علشان علية سحب ومش عارف اية وادانى كود علشان اجى استلمة بية

طيب يا سيدى الفاضل لما هو مش موجود عندك مش تقول قبل ما اطخ المشوار دة ع الفاضى حرام يعنى وعموما انا مستنى منهم تليفون لما يجى السيسور دة واروح اجيبة وربنا يسهل

ومتشكر مرة تانية يا عمرو بك ع الاهتمام

HaMaDa-ToUB@R

01000902024