قديم 15-10-2011, 01:22 AM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future
افتراضي رد: عشان متتخمش فى العربية عند شرائها من المعارض

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedsalahelden مشاهدة المشاركة

تجربتى من اللوجان 2010 منذ سنتين ونصف فول اوبشن ولسه بيعها من 10 ايام تتلخص فى الاتى
1- الماتور بكامه واحده وده اللى معلى صوت الماتور علشان الحمل زياده وده من اعتقادى البحت هيقلل عمر الماتور
2- الماتور بيتأثر بتكييف السياره بشكل مبالغ فيه
3- صاج اللوجان ضعيف جدا اعلى الاطار الامامى وكذلك اعلى الاطار الخلفى وبيطبق على طول بمجرد ما سندت عليه
4- عفشه العربيه بتتأثر بسرعه لازم تتربط من حين والاخر لان طبيعه الطرق عندنا زى الزفت وده بيبان بعد التربيط
5- اسعار قطع الغيار غاليه بس ممكت تشتريها من بره ارخص
6- اه على الطريق الثبات فوق الممتازعلى 130 فقط بس اما يكون فيه هواء على الطريق العربيه بتتاثر بشكل مبالغ فيييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييه
7-مشكله كبيره جدا وانت مسافر ويجيلك ملف عاصى مشكله كبيره بالعربيه
على فكره انا كنت ماشى بالعربيه 49000 كيلو كلهم على طريق مصر اسكندريه لظروف عملى
وفى النهايه ارجو ان اكون قد اضفت بعض الشئ من عيوب اللوجان ولكن لا انكر ان هناك مميزات بالعربيه بس انا اردت ان اذكر العيوب فقط واشكركم
شكرا لهذا النقد الموضوعى بدون تجنى أو محاباه