قديم 27-09-2011, 04:26 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دعوة لزيارة معرض أوتوماك للسيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فاطومه المصريه مشاهدة المشاركة

طب ده بالنسبه للسيارات
طب وبالنسبه للبنوك المشاركه ف المعرض هل مقدمه عروض تنافسيه لقروض السياره ولا عادى ؟؟؟
وهل السيارات اللى موجوده دى عليها تخفيض بمناسبه المعرض ولا لا ؟؟

عشان شكلى موش هروح
المعرض السنه دى يا فاطومه مش موجود فيه شركان كتيره يعنى الى مشارك فى المعرض هى
شيفوليه &متسوبيشي &اوبل &تويوتا &بيجو &سيتروين &BMW &كيا &هيونداي &سوزوكي &جيلي &ليفان &بريليانس &جاك & MG او MORRIS GARAGESو هى شركه انجليزيه لكن اسعارها غاليه شويه
و كمان شركات بيع قطع غيار صينى و يابانى و فى كمان شركات تركيه مشاركه فى المعرض و بعض شركات التقسيط لكن انا شايف انى برامج التقسيط مش كتير

لكن انا عجبتنى جدا 3 عربيات و هما 1- ال BMW 320i العربيه الى انا بعشقها و 2- سيتروين c4 Family و 3- البيجو 408 و انا شايف سعرها مناسب جدا
بس موبيل1 الراعى الرسمى لها قسم و الزوار بتسجل الاسماء و كل واحد ليه 15 سؤال لو الاجابه صح و اكتر من 80% تاخد جائزه من موبيل و الحمد لله انا كسبت و جبت 96& لانى وقع منى سؤال او 2 مش فاكر
و كمان استاذ نبيل كان معايه واستاذ نبيل نجح بنسبه 100% و اخد جائزه

كريم على