قديم 01-09-2008, 12:15 AM
Xpert Xpert غير متواجد حالياً
من انا؟: بيشو
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سابق
هواياتي: هاوي سيارات

Xpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to all
افتراضي رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Semsem999999 مشاهدة المشاركة

سيد إكسبرت السلام عليكم ، أنا عايز إجابات واضخة وصريحة بدون لف ودورات ويوتيرن :-

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Semsem999999 مشاهدة المشاركة

1- إنت ليه حبيت السيارات يعني إيه اللي دخلك المجال ده أساسا ؟
يا باشا تم التوضيح في الرد السابق .. خبرتي في السيارات تعود الي ايام ما كنت عايش في سويسرا .. كان عندنا جراج تفكيك السيارات .. و كنا بنبعت قطع الغيار لمصر و لبنان و سوريا و ليبيا و الجزائر و تونس و ناس كتير كانت بتيجي من كل حته ... و من اول ما وعيت للدنيا كنت باروح الجراج . و لما دخل مدرسه في سويسرا كنت باروح بعد المدرسه .. و كان عندنا توكيل بي ام جنبينا .. لما كنت يادخله زز حتي و انا صغير .. كانوا بيحترموا الواحد

2- إيه موضوع حبك لمساعدة الناس بدون مقابل ده ؟ أنا كنت سمعت مرة نك بعت لواحد صاحبك قطعة غيار من بني سويف للقاهرة ومرضتش تحاسبه عليها ؟ أعذرني يعني مفيش حاجة الأيام ديه ببلاش ؟؟؟؟
مين قالك بقي الحكايه دي :D الحكايه دي كانت بيني و بين هذا الشخص .. و الشخص ده برضه تعب معايا كتير

3- إنت بتشتغل إيه دلوقتي بالضبط ؟
عاطل عن العمل هههههههه طالب بكليه تجاره .. و باروح البلد مع المعلم بس مش علي طول علشان بيني و بينك النظام هناك مش عاجبني .. و حاولت تغيره و فشلت ( علشان الوالد عاوز كده) ...

4- عندك استعداد تسافر بره مصر و لا هتقول مصر هي أمي ptmnlo123per172ptmnlo123p er172ptmnlo123per172ptmnl o123per172

انا كنت اصلاُ في سويسرا , مولود هناك و معايا جنسيه ... شعاري : بلدي هيا البلد اللي باكل فيها عيش .. مطرح ما فيه عيش هاتلاقيني ان شاء الله .. بس طبعاُ بعد ما اخلص الدراسه السنه الجايه ان شاء الله
5- ليه دخلت مصر موترز طالما ما بتكتبش مواضيع جديدة وبتكتفي بالردود بس ؟
انا موجود علي معظم المنتديات بتاعه السيارات .. و المكان اللي فيه واحد محتاج مساعده و اقدر اساعده فيها اكيد هاساعد
6- أعتقد إنك صعيدي صح ؟ طيب إنت عصبي ولا عادي كول يعني وده بيثأثر على سواقتك وعلى قراراتك ؟
يا باشا انا قاعد في بني سويف .. بني سويف ماتعتبرش تبع الصعيد ... هيا بصراحه بلد فقرانه و حالها واقف .. و الناس فيهم حاجه غلط .. محدش بيستثمر ولا فيها نشاط ولا فيها اي نوع من الحياه ..
الناس هنا اللهجه زي القاهره مافيش فرق .. الفرق ان القاهره ماشيه و فيها حركه .. و احنا طول عمرنا واقف حالنا ..
7- إنت خاطب ولا مجوز ولا لسه ؟ وعرفتها منين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لاء يا باشا لسه .. لا خاطب ولا متجوز و لسه ماعرفتش مين تعيسه الحظ هههههههه
8- إنت خريج إيه يعني دراستك كانت إيه ؟
لسه رابعه تجاره يا فندم .. ادعيلي اخلص بقي علشان طلعت ب 4 مواد ههههههه

9- أسرتك كام فرد ؟ وليك أخوات بيحبوا السيارات زيك ولا لأ ؟
يا باشا احنا .. ساتني افتكر .. اه .. اب و ام و 5 اولاد .. انا و 2 بنات و 2 ولاد .. محدش بيسوق غيري و ابويا اصلاُ .. و محدش في دماغه حاجه اصلاً هههههههههه

10 - أخيرا عمرك دخلت القسم قبل كده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولو دخلت ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اه دخلت .. خبطت واحد بعجله يوم شم النسيم .ز طلعت بعديها ب نص ساعه بعد ما عرفوا ان انا سويسري :D

أرجو ماتزعلش من أسألتي .ptmnlo123per1127

يا باشا ازعل ليه .. ربنا مايجبش زعل :D انا يشرفني اني ارد علي حضرتك

Why?...Cause I can
The Raise of the Don ... Don Johnny

Don Capone

Everything is personal ...every bit of Business , every piece of Crap every Man has to eat everyday of his Life is personal..

///