قديم 31-08-2008, 11:59 PM
Xpert Xpert غير متواجد حالياً
من انا؟: بيشو
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سابق
هواياتي: هاوي سيارات

Xpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to all
افتراضي رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

نيهيهيهيهيهه .. هاتسلخ و عاوزني ابقي فرحان ptmnlo123per111 ما علينا .. بما انه كرسي ريسينج .. و مرتاح عليه .. هارد علي جميع التساؤلات ptmnlo123per1147
عمي و حبيبي احمد بك انور و اسئلته التي تزداد عجباُ ptmnlo123per115

ههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

حبيبي علي كرسي الإعتراف ،،

ده انا هاسلخه و لازم يجاوب ،،، ptmnlo123per184

أولآ ، الأسئلة الشخصية ،،

1- إزاي عمرك صغير كده و عندك كل التجارب الفظيعة دي في تعديل السيارات ptmnlo123per111
بص يا سيدي .. ده سؤال سهل .. بيس اوف كيك ptmnlo123per112
ببساطه .. من و انا صغير .. كان عندنا جراج بتاع تفكيك عربيات في سويسرا .. و كنت باروحه بعد المدرسه يومياُ .. فطالع مولود في الشغلانه يعني B)

2- طبيعة دراستك ايه
كليه تجاره .. سنه رابعه ..هاعيد السنه علي 4 مواد ان شاء الله .. و اول مره في حياتي اعيد السنه .. بس ايزي يعني ههههه

ثانيا ، الأسئلة البروفشنالية ،،

1- انا شخصيا من اصحاب مبدأ شري العبد و لا تربيته

و احنا مش هنفهم احسن من المصنع

السؤال بقه هل فعلآ ممكن اجيب عربية عادية جدا و اعدلها و تبقي عربية جبارة ؟؟

ايوه ينفع .. اديها لواحد مش مصري و كل شيء بينفع .. تديها لواحد مصري يبقي عوضك علي الله في العربيه .. و اللي سايق العربيه .. و اللي راكب معاك في العربيه .. و معاهم 10 او 15 واحد منالInnocent bystanders :D
عربيه جباره يعني : تعديل الموتور + تعديل الفرامل + تعديل العفشه + تعديل كل ما يتعلق بالات الجر .. بجانب بقي القطع الايروديناميكيه و ال weight reduction و بلاوي سوداء .. و بعدين مافيش حاجه اسمها عربيه جباره .. انت بتعدل العربيه حسب ال application اللي انت عاوزها فيها .. يعني عندك الريسينجز نفسها متقسمه hill climp , track race , endurance race ..و كل ده بتفرق في التعديلات في الموتور و في العفشه و في معظم الاجزاء ...

و هل ده مش هيؤدي لمشاكل و يطلع عيني و يخرج العربية من مفهومها الأساسي كوسيلة مواصلات مريحة بدون وجع دماغ

يعني ممكن اعدل عربية تبقي بثبات الألماني و نعومة الياباني و قوة و شياكة الإيطالي

من غير ما تخرب كلها في الآخر ؟؟ ptmnlo123per195ptmnlo123p er195
برضه حسب الاسلوب المتبع في التعديل في العربيه ... كما سبق الشرح كده .. (الموضوع مش بسيط ... ده عالم تاني )

بس كده دلوقتي و ليا عودة ptmnlo123per145
ههههههههههه و نحن جاهزون لعودتكم هههههههههه (الاختيار بيزيد اهه ) هههههههههه

Why?...Cause I can
The Raise of the Don ... Don Johnny

Don Capone

Everything is personal ...every bit of Business , every piece of Crap every Man has to eat everyday of his Life is personal..

///