قديم 22-09-2011, 10:51 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا كنت متحير بين شراء اللوجان والصني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

انا كنت هشتري رينو لوجان ولكن كثير من الناس خوفني منها ع تقفيل السيء واستهلاكها للبنزين وانعدام اعاده البيع واقنعني احد زملائي بشراء نيسان صني اتوماتيك وانا حجزها بقالي شهرين ولسه منزلش موديلات 2012 فارجو من الساده الاعضاء االذين يملكون لوجان ان يوضحوا لي مميزاتها وهل هي عربيه تعيش ولا خمس سنين وهضطر اتصرف فيهاالتوضيح ع اللوجان

بس توضيح صغير - تقفيل الرينو والخامات المستخدمة فيها جيد جدا - اقل استهلاك للبنزين في فئتها ومتنساش انها 1600CC ومتهيالي الايام دي معدش فية مشكلة في اعادة البيع العربية مطلوبة ومعظم الناس بتدور عليها جديد ومستعمل - لدرجة ان من كام شهر كان فية ازمة في كمية المعروض وجابوا شحنة بالمواصفات الاوربي لان المصنع في المغرب مكنش ملاحق علي الطلب المصري

دا فقط للتوضيح وربنا يوفقك لما فية خير ليك

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima