قديم 12-09-2011, 04:09 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار يا جماعة بليز وارجو المساعدة

مش عارف اقولك اية بصراحة - انت عندك مليون حق بس للاسف اللي عامل في بلدنا كده ان المنظومة من الاول غلط - يعني تقدر تقولي لية مصر كلها ركبت الفيرنا مع ان التوكيل اسوأ توكيل دا غير الصناعة اللي زي الزفت وكلها عيوب؟؟؟ - والله انا مابعيب في الفيرنا ولا حاجة عشان ملقيش شتيمة بقيت الموضوع - والغريب ان الناس بتدفع فيها الفلوس دي كلها حتي لو الغبور كل شوية عمال يزود في تمنها وطبعا اللي عايز بعد كدة يبيع حيبيع بالغالي مهو اصلا دافع فيها غالي واكيد لما يبيع حيشتري بالغالي (الدائرة المفرغة اياها) - طب اية البدائل؟؟؟؟؟؟؟؟؟ للاسف يا الفيرنا والانوس اللي قطع غيارهم علي قد ادينا بس للاسف مش قد كدة يا الاوربي عربية كويسة ومشاكلها قليلة بس قطع غيار نار وصعبة يا الصيني اللي لا كده ولا كده

كل ما سبق رايي المتواضع الذي قد يتفق مع البعض اولا يتفق - والاختلاف في الراي لا يفسد للود قضية

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima