قديم 10-09-2011, 12:57 PM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شوية اسئلة عن المازدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momsam مشاهدة المشاركة

احنا اخوات يا حاج
بس انا ردى متقدرش توصفه بانه هجومى اكتر من انه رد واحد محبط ومستنى يشوف حد يرد عليه وعلى قد فرحتى بسرعة الرد على قد الصدمة ان مفيش معلومة وده خلانى اسأل نفسى انت رديت ليه اصلاً
وكمان بتقول ان فى عربيات فى نفس الفئة السعرية ما هو انت برضه مدتنيش بدائل عشان ادول واعرف وده برض ه استغربتله
يعنى كنت مستنى مثلاً رد زى ده
"اشمعنى 323 ما فيه .....و ......و......"

تانى حاجة هو ميفرقش تانى مشاركة ليا او 1000 انا رديت على كلامك
وثالثاً اعتذارك لانشغالك وعدم تركيزك ده يدل لى كرم اخلاقك وتسامحك
وانا واجبى بقى انى انا اللى اعتذر يكفى زوقك
بس سامحنى
بس عارف انا مضايق ليه ؟
عشان المنتدى ده مفيش زيه تانى فى التخصص يعنى فرصة انى هسأل وحد يجاوبنى وخايف الفرصة تضيع
فردك ده خلانى حسيت ان الموضوع بتاعى باظ وهيضيع فى الجدل واللى هيدخل عشان يجاوبنى هينسى ويفضل يقرا كلامنا وفرصة الاستفادة تضيع منى وكمان انا مستنى عشان اقرر

اكرر شكرى ليك على موضوع السلفية هى الفهم الصحيح للاسلام رغم ان الموضوع التانى بتاع اعتراف سلفى بدخول الحمام برجله الشمال مكانش واضح الهدف منه
وده بسبب برضه نفس المشكلة اللى خلتنا ممكن نزعل وهى ان النت مبينقلش مشاعر
وانا اعرف مشاكل كتير حصلت فى منتديات قبل كده بسبب المشكلة الاساسية ان الناس مبتفهمش بعض كويس بسبب قصور وسيلة النت وعشان كده لازم كلامنا يكون واضح جدا عشان ميبقاش عرضة للفهم الغلط
تقبل تحياتى وجعل اللى موضوعاتك فى ميزان حسناتك
جزاك الله خيرا
لو أقدر أفيدك إن شاء الله أفيدك مش حاتأخر
بس انت أضفتلي معلومة جديدة مكنتش عارفها
إن فيه مازدا كوري !!!!!
أنصحك تتصفح شوية في شتى مواضيع المنتدى و إن شاء الله سوف تجد ما تريد
تقبل تحياتي

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]