الموضوع: سمكرى كويس
قديم 07-06-2009, 09:35 PM
الصورة الرمزية esam_comm
esam_comm esam_comm غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: السيارات

esam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سمكرى كويس

دكتور اليشع
علي فكره انا اصلا مابعملش اي شغل في اي عربيه غير في امبابه في صنايعيه مالهاش حل بجد

انا اعرف سمكري تحت الدائري في بشتيل يعني من الاخر ماشوفتش زيه اسمه خلف مش عارف احكي ايه ولا ايه عنه بجد محترف اي عربيه اجيبها لازم يرجعها حاله الفابريقه

وفي ميكانيكي راجل كبير وعجوز امام سور الشركه بالظبط في وش محطه غسيل العربيات اسمه حسن عفيفي مشهور جدا تعمل عنده طقم الشنبر يقعد علي الاقل 4 سنين وميزته انه بيشتغل بايده الصنايعيه بس يغسلو ينظفوا كده يعني بس هو بيشتغل بايده

كهربائي
الاسطي رجب بجوار سكه الصوامع قبل مسجد الفرقان راجل امين وممتناز وبيشغل في اي عربيه ومابيفتيش

العفشه

طبعا ومن الاخر احمد سوسته بجوار معهد القلب بس احجز او روح بدري وماتروحش يوم الجمعه علشان بيبقي زحمه موووت

ظبط زوايا

محطه مصباح ودي في الكيت كات مشهوره كده وشغل صح وممكن يرجع للعفشجي عشر مرات مابتفرقش معاه

السروجي معرفش حد كويس وثقه بصراحه

ولو عايز تليفونات انا هاحاول ابعت لاني الان خارج مصر اعمل بقطر

Essam Badawi