قديم 01-09-2011, 07:13 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
عاجل رد: رابطه ( قول معاك كام و انا اقولك تجيب ايه بفلوسك )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Hassanein مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولا انا سعيد جدا ان ممكن يكون فى حد بيحاول يساعد الناس لوجه الله وده تطبيق صريح لحديث سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم ( ان الله فى عون العبد مادام العبد فى عون اخيه) صدق رسول الله
ثانيا فى الحقيقه انا المبلغ اللى معايا مش كبير يعنى فى حدود 14.000 الى 15.000 جنيه وكنت حابب انى اركب عربيه تكون كويسه وقطع غيارها موجوده ورخيصه فى حدود المبلغ الصغير ده. انا شوفت 128 ومعجبتنيش والناس كلها بتقول انها مش كويسه وكمان شوفت 132 2000 سىسى وديه عجبتنى جدا بس للاسف انها بتستهلك بنزين كتير بس قلولى انى ممكن اغير موتور او اركب غاز مع العلم انى المبلغ اللى موجود ده مفيش غيره
ثالثا فى حالة تغير الموتور سعره هيكون كام ولو هركب غاز سعره كام وهو لسه فى تقسيط ولا لا.
الرجاء الرد شاكرين فضل سيدتكم

اولا كل سنه و انت طيب

بالنسبه للفيات 132 فى منها 1600 سىسى كتير مش كلها 200 سىسى
و ده رابط عليه 132 للبيع كتير
http://www.contactcars.com/UsedCars_...15&ModelID=137

بالنسبه لموديلات تانيه
عندك سوزوكى ماروتى من موديل 94 الى 97
عربيه ممتازه
قطع غيارها بملاليم

ده رابط عليه ماروتى للبيع كتير
ده الرابط
http://www.contactcars.com/UsedCars_...=46&ModelID=92