قديم 01-09-2011, 01:15 AM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
عاجل رد: رابطه ( قول معاك كام و انا اقولك تجيب ايه بفلوسك )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midoimc مشاهدة المشاركة

معايا من 60 الي 65 الف ممكن يجيبولي ايه واوتوماتك ولا مانيول وهل فيهم لانسر وابترا ولا لأ ياريت يكون في انواع عربيات كتيره ومترتبه من الاحسن للأقل...اسف علي الإطاله

اولا بالنسبه للزيرو انا هتكلم صينى و كله لانى معرفش مزاجك ايه و فى الاخر نقرر بقى
المهم
عندك اسبيرانزا a516 فول اوبشنز تكيف تاتش
الدركسيون الجديد ب 56 الف مانوال

ده بالنسبه للزيرو بالتمن ده

مستعمل بقى
هيونداى ماتريكس 2005 الى 2006 اوتوماتيك او مانوال بنفس السعر

كمان عندك نيو اكسنت الشكل الجديد مش الrb يعنى من موديل 2006 الى 2008اوتوماتيك او مانوال بنفس السعر

كمان عندك ميتسوبيشى لانسر بومه من موديل 2004 الى 2007 بنفس التمن كله و كمان اختار على مزاجك مانوال ولا اوتوماتيك
النه بنفس السعر برده
فى كمان اكسبلوجن صينى الشكل الجديد 2011 اوتوماتيك ب 66 الف
و فى برده دايهاتسو تريوس 2002 اوتوماتيك ب 58 الف

كمان عندك رينو لوجان 2011 كسر الزيرو من 61 الى 65 الف

مش هقولك بقى اوبترا المبلغ يجيب اه بس بلاش منها انا كاتب موديلات انظف بكتير منها
و مشاكلها كتيره الاوبترا حلاوتها و هى لسه زيرو

بالنسبه للترتيب
انا مش عارف انت عاوز هاتشباك زى الماتريكس و لا ايه

انا هرتبهم من وجهة نظرى
هيونداى نيو اكسنت
رينو لوجان
هيونداى ماتريكس
لانسر بومه
ديهاستو تريوس
اكسبلوجن صينى

مقولتش الاسبيرانزا لانك لو هتجيب زيرو مفيش تفكير على طول على المعرض

كل سنه و انت طيب