الموضوع: جيلي باندا 2011
قديم 04-08-2011, 11:34 PM
الصورة الرمزية NicEgypt
NicEgypt NicEgypt غير متواجد حالياً
من انا؟: web programmer & application windows
هواياتي: marketing books كتب علم التسويق بأنواعها

NicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جيلي باندا 2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amho10 مشاهدة المشاركة

انا معايا العربية موديل 2011 من شهر فبراير 2011
الصراحه مش بندم ابدا انى جبتها
العربيه ثابته جدا على الطريق .. انا جبت بيها 140 كتير من غير ما حس انى بقرص على الموتور رغم انى مركب ومحمل شنط .. التكييف بتاعها تلاجه ومش بيؤثر على السحب .. الباور بتاعها ناعم .. التقفيل الداخلي اكتر من رائع والخامات محترمه بالمقارنه باي حاجه تقفيل محلي .. مجرد ما بتقفل الزجاج وتشغل التكييف فانت منعزل تماما عن العالم الخارجي .. عيبها الوحيد فى نظري انها واطيه فببقى مضطر اخد المطبات بالعرض عشان ماتحكش .. التوكيل مش وحش وقطع غيارها ارخص واحسن من حاجات تانيه.
بجد العربيه دي تحفه والحمد لله انى اتوفقت ليها بعد مقارنات كتير وفيه عيب تاني انها ملفته للنظر قوي وده بيخلي الناس طول مانا ماشي عينها معايا لدرجة انى ركبت ستاير وفيمت خفيف .
ممكن اسأل حضرتك جبتها بكام ؟