قديم 27-07-2011, 06:38 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريال اللوجان اتكسر .. اعمل ايه يا شباب ???

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa mamdouh مشاهدة المشاركة

بص يا استاذ walidelwahsh ......... اولا انا من ملاك الاسبرانزا 516 موديل 2011
ثانيا طالما انت مقتنع بالعربية وشغالة معاك تمام ملكش دعوة بقى بالى بيطلع القطط الفطسانة ديه
ثالثا انا مش محتاج قشاية علشان اتعلق فيها واتباهى بالاعجاز الصينى وحوار ال antenna دة فعربيات كتير والموضوع مش جديد
وعوزك تريح دماغك من الناس الى بتخبط فى الصينى........... انا عن تجربة شايف ان العربيات الصينى ممتازة جدا .......... وقبل ما اشترى الاسبرانزا كان فى اعتبارى اللوجان فى الاول بس غيرت راى بعد ما شوفت ال 516 2011 والى اختلف كتير عن الموديلات السابقة من حيث جودة التقفيل والخامات والعفشة "والى مش مصدق يسال اى واحد معاة موديل 2011 وجرب الموديلات السابقة" ..........وفى الاول ولاخر القرار بيبقى قرارك انت مش معقول تدفع 65 الف طلع عينك على ما جمعتهم فى عربية انت مش مقتنع بيها ........فبلاش بقى كلام مستفز ................. واخيرا احب اقول ان اللوجان عربية ممتازة وحوار الاريال دة مش عيب فى العربية ولا حاجة دية مجرد ميزة فى الاسبرانزا من بين مزايا كتير ........ معلش انا عارف انى خرجت عن الموضوع الرئيسى ,,,,,,,,,,,,,,,,,,و تحياتى لجميع الاعضاء

يا استاذ مصطفى ربنا يباركلك فى عربيتك وتفرح بيها طالما انتا مقتنع بيها .. وبعدين لولا اختلاف الاذواق لبارت السلع ..

انا بس مش فاهم حضرتك متعصب اوى كده ليه ..

وحوار ال antenna دة فعربيات كتير
مش فاهم يعنى ايه ؟؟

اى جهاز استقبال فى الدنيا له انتينا او هوائى .. زى الراديو والتليفزيون والاسلكى والموبايل وغيره .. احيانا الانتينا بيكون built-in واحيانا بيكون built-out مع اختلاف اشكاله ...

عموما شئ جميل انك تشارك برأيك وبمعلوماتك يا استاذ مصطفى ولكن - ارجوك - بدون تعصب ....

تحياتى ....

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ