قديم 27-07-2011, 05:04 AM
الصورة الرمزية mostafa mamdouh
mostafa mamdouh mostafa mamdouh غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Specializing in cars
هواياتي: wrestling

mostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريال اللوجان اتكسر .. اعمل ايه يا شباب ???

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh مشاهدة المشاركة

اولا انا ماباقولش اي كلام والسلام الا لما اكون متأكد من المعلومة لان زي ماحضرتك قولت احنا هنا المفروض بنفيد ونستفيد بدون اي مقاوحة او استعراض للعضلات
ثانيا دا موضوع كان عامله اخونا باسم بيسو عن خطوات فك كاسيت الاسبرانزا بالصور انظر جيدا حتلاقي مكان لخروج سلك الايريال من خلف الكاسيت يعني مافيش حكاية ايريال داخل الكاسيت دي
انا مش بتخانق على فكرة بس انا مابحبش المقاوحة في الغلط...تقبل تحياتي

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=46632

معلش فى سوء تفاهم الكاسيت دة مش زى الى عندى فى العربية لانة اتغير فى موديل 2011 انا فكيت الكاسيت قبل كدة علشان مكنش راضى يشتغل وكان فى وصلة واحدة فقط فى الوسط وهى الى كانت السبب لانها كانت مهزوزة