قديم 26-07-2011, 06:03 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتاج حكام مصريين قبل ماشترى من الكوريين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedbhit مشاهدة المشاركة

اولا انا مش قادر اعبر عن سعادتى لما لقيت اول رد من حضرتك استاذنا الكبير ابو نورا
ثانيا مش هلاقى رد ولا احسن ولا اجمل ولا افضل من كده الا من حد عنده نفس خبرتك
ثالثا تقريبا مش لاقى حاجه اقولها غير ان ادعيلك بالتيسير والبركة فى الرزق والاولاد

اخر حاجه هغلس على حضرتك فى سؤال انا عايز اعرف 96 ولا 97 ولا 98 ولا 99
افضل ولازم يكون فى تكييف فى العربية ولا عادى الواحد ممكن يعيش من غيره

وشاكر جدا لحضرتك على الافادة
اسف للتاخير فى الرد امبارح

بالنسبة لسنين الموديلات مفيش فرق كلهم خط انتاج واحد الى 99 ومن بعد كده اتنقل الخط من كيا - كوريا الى ايران وهنا فى مصر كان بيقفلها مصنع AAV لصالح وليد توفيق الوكيل المحلى للكيا ساعتها

فالخلاصة ان كل ما هو تحت مو 2000 زى بعض

اما موضوع التكييف فهو نسبى طبعاً يعنى لو عربيتك لونها فاتح ابيض مثلا او فضى او سماوى والفرش قماش وبتركنها فى حته ضله هتنزل تلاقيها ظريفه وتمشى بيها من غير ما تتحر اوى

انما لو لونها غامق وعاملها فرش جلد وراكنها فى الشمس ونازل الصبح هتفتح الباب هتلاقى فرن ومش هتهدى حرارتها الا بتكييف

فالخلاصة لون العربيه بيفرق وخامات الفرش ومكان الركن وطبيعة الاستخدام وطبعاَ طبيعتك الشخصية اذا كنت من محبى التكييفات عموماً او لاء

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش