قديم 13-07-2011, 05:26 PM
الصورة الرمزية lonedoctor
lonedoctor lonedoctor غير متواجد حالياً
من انا؟: شخص عادى ارجو من الله العفو المغفرة
التخصص العملى: طبيب استشارى باطنة

lonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud of
افتراضي رد: انا فى حالة انعدام وزن ارجوكم

اولا موش انا اللى كاتب الاسعار دى كلها مقتبسة من مشاركات لاعضاء فى منتدانا مصر موتورز من ناس اتعرضوا لحوادث او اكتووا بنار التوكيل لما راحوا يشتروا قطع غيار للسيارة وده كلام هما كتبوه وانا اقتبست منه
ثانيا ارجو ان يتوقف الموضوع عند هذا الحد لانه فقد الموضوعية تماما واصبح تحدى وجدال من اجل الجدال زى اللى بيقول انه موتور ال بى واى دى موتور مجهول وغير معروف الا فى مصر وطبعا دى عبارة كوميدية جدا لا يصدقها عاقل لانه موتور ميتسوبيشى وراكب فى عدة سيارات صينى موش بى واى دى بس والسيارة موجودة فى دول كثيرة جدا فى انحاء العالم والمليونير الامريكى ورين بافيت اشترى 40% من اسهم الشركة وبنى مصنع كبير فى امريكا لانتاج موديلات متعددة منها وخاصة السيارات الهايبريد اللى بتشتغل بنزين وكهرباء فى ان واحد لانه شركة بى واى دى اكبر شركة بطاريات فى العالم اصلا قبل ما تكون شركة سيارات وكل المعلومات دى سبق وذكرناها فى منتدانا فى مشاركات كثيرة
واخيرا انا لن اشترك فى اى جدل عقيم بعد الان والاخ صاحب المشاركة ربنا يكتب له الخير بغض النظر فى نوع السيارة اللى هيشتريها وربنا يوسع علية ويشترى ليكزس ولا بى ام ونبطل نتكلم عن السيارات اللى بربع جنيه دى
تقبلوا تحياتى

التعديل الأخير تم بواسطة lonedoctor ; 13-07-2011 الساعة 05:48 PM