قديم 25-05-2009, 11:00 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: علامة الفولكس اتسرقت....

عادي يا جماعه انا اتسرق من عندي العواكس الخلفية بتاعت الابيزا و دي سعرها جديد 800 جنيه و برا التوكيل !!!!!

و مش لاقي الاحمر كمان !

اتسرق من عندي علامة s بتاعت سيات من ادام مرتين و جبت اخيرا واحدة من دمياط ب 60 جنيه مستعملة

لو حضرتك عايزها ضروري انزل علي الحرفيين هاتها و العلامة الخلفية طالما موجودة ممكن حضرتك تشتري شريط نيكل من عند بتوع اكسسوارات العربيات و تقصها علي العلامة و تلزقها عليها بدل ما تشتري واحدة تانية و هتنفع

اما الامامية انا شفت عند فولكس هاوس في شارع مراد عنده علامات vw امامية و خلفية و عنده كلمة jetta فا احتمال كبير تلاقيها عنده و نصيحة اعمل زي ما انا عملت انا مش عايز اقولك اني كنت مغير الشنب اللي بيبقي شايل العلامة و بيبقي داخل تحت الفوانيس كده نزلت لقيت مخلوع منه حته و مكسوره و مرميه ادام العربية !!

اخر حاجة عملتها اني فكيت الشنب كله لما جبت العلامة الامامية الاخرانيه دي و لحمت العلامه في مكانها من اماكن التثبيت بتاعتها لحمت البلاستيك في بعضه و لحمت الشبكه الامامية في اماكن التثبيت بتاعتها برضه و لحمت الشنب من الناحيتين تحت الفوانيس في اماكن تثبيته و الحمد لله نجحت الفكره و بقالي سنة اهو ماشي بيها علي الحركة دي و زي الفل

IBIZA