قديم 25-06-2011, 12:11 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقارنه من مجاميعه كيا سيراتو هيونداي النترا شيفروليه كروز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yassin_wael مشاهدة المشاركة

الاخ ساسا، والله متشكرين على النصيحة، بس هو محدش قالك ان النصيحة على الملأ فضيحة، و بعدين العنوان بيقول انه مقارنة من مجاميعه، معناها ايه و اللا ليها ترجمة تانيه، ثم ان ده رأيي الشخصي و انت مش من حقك تحجر عليه، و بعدين صاحب الموضوع اساسا متكلمش يبقى انت بتتكلم بصفة ايه، و بعدين لما انت اسلوبك مش كويس و مبتعرفش تتعامل مع الناس، يبقى بترد عليا ليه و بعدين تطلب اني اسامحك، و اللا هو نظام طخه و متعوروش يا ابوي. انا رأيي في النهايه ان المقارنة بتبقى على اسس علشان تعرف ترجح كفة عن كفة، يعني مينفعش تقولي البرتقال احسن من التفاح و تسكت او تقول علشان لونه برتقالي. سامحني بقى اني كاتب بخط كبير ( بس لانك استفزتني و ردك كله بخط كبير، كأنه مكتوب لجمعية الوفاء و الامل)
سلام عليكم

وانا ما طلبتش رايك في موضوعي ومش عايز رايك في الموضوع ولا عايز اشوفك فيه

عاجبك الموضوع اهلا وسهلا مش عجبك الله لايخليه يعجبك ووفر امثلتك دي لنفسك

وورينا انت المقارنات يا جريمي كلاركسون .