قديم 21-06-2011, 07:12 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز رايكم بالله عليكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام جلاب مشاهدة المشاركة

الف مليون شكر ياعم ايمن ياعسل والله الرد بتاعك ريح قلبى وطمنى
خليك معا يا كدة وتباعنى عشان اخوك عصام ابيض ياورد ونسيت اقول ان العربيه فيها موتور 128والميكانيكى قالى انه كويس
حبيب قلبى لا شكر على واجب انا مش بقول كده وبعملك البحر طحينة (بطمنك ع الفاضى) ......احنا بس بنفكر مع بعضينا وبنوجد حلول بديله عشان ماتكرهش العربية لانها فى النهايه برضه عربية والحمد لله ان الموتور طلع بتاع 128 معنى كده ان الميكانيكا اتحلت ..........لأ وإيه!!! موتور سهل و أى حد بيشتغل فيه وده اول دليل على توافر البدائل وكمان الحمد لله انه طلع كويس.........مبروك تانى
المهم بقى فى الامور دى (الصيانة بصفة عامة) تتعامل مع ناس اهل ثقة
انت كده مش محتاج متخصصين لان موتور 128 معروف.. لكن اللى تاخد بالك منه مع الصنايعي انك تفهمة العربية دى ايه ....عشان لما يحط ايده فيها يبقى فاهم بيتحرك ازاى..
وكل مشكله لها 1000 حل مش حل واحد المهم نشغل الجمجمة .... تمام؟؟
بالنسبة بقى ان لونك (حاليا) ابيض يا ورد - فا مافيش احسن من الابيض طبعا.....
لانه بيليق على كل الالوان !!!!! هههههههههههههههههه
وماتقلقش كلنا بنبقى ابيض فى البدايه.............. وبعدين بنقلب على الوان الطيف وعينك ماتشوف الا النورهههههههههههههههه
والابيض عبارة عن خليط من الوان الطيف ......( شوف الفيزياء بقى لما تشتغل) يعنى انت عندك اساسيات الخبرة لكن متلخبطة على بعض ومطلعة اللون الجميل ده !!! مع الوقت الالوان هاتنفصل وتوضح..............
وان شاء الله هاتكون علّامة فى المنتدى ونتعلم منك
(حط عربيتك فى عينيك وحبها..... هاتحطك هى فى قلبها)
الله ....!!!!!!! تصدق تنفع حكمة او مطلع اغنية ههههههههههههههههههههههههه ه
ربنا يوفقك وانا متابع معاك

صلى على رسول الله
---------------------

التعديل الأخير تم بواسطة aymangalal ; 21-06-2011 الساعة 07:19 PM