قديم 21-06-2011, 04:59 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي إعتذار واجب للأستاذ/هشام باهى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يا جماعة انا باعتذر للأستاذ هشام باهى على المشاركة اللى عملتها ويمكن قولت كلمه زعلته منى(بدون قصد) وماكنتش اعرف والله انه ممكن يزعل
وبوجه له الرساله دى وبقول له:

ماتزعلش منى يا استاذ هشام وحقك عليا انا ماقصدش انى اضايقك بكلمه يمكن تكون بالنسبه لى عاديه لكن من حق حضرتك تتعامل وتسمع الكلام اللى يرضيك ايمانا منى بمبدأ (عَامِل كما تحب ان تُعامَل)
يا ريت تقبل اعتذارى لانى بحبك وبحترمك وبقدرك جدا وبصراحة انا شاركت وكلمت ناس كتير وكنت بضحك معاهم وماحدش زعل منى يمكن عشان هم متقبلين الدعابه او اسلوب النكش فى الردود وكنت اعتقد ان حضرتك متقبل الكلام على اعتبار انه عادى يعنى (مش معنى كده ان حضرتك مابتقبلش الدعابه) لا بالعكس انا واخد انطباع عن حضرتك من خلال الكلام انك بسيط وودود جدا والواحد بيحس فعلا انه بيكلم اخ اكبر(وده شرف لي شخصيا) وماتزعلش منى واعتبرنى اخوك الصغنن حلاه
ولو كانت العين ماتعلاش عن الحاجب
فأنا العين وحضرتك الحاجب
وماينفعش انى اقول حاجه تزعل حضرتك منى تانى

انا اسف مره تانيه ويارب تكون مرضى

صلى على رسول الله
---------------------