قديم 21-06-2011, 03:14 AM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شهادة تأدية الخدمة العسكرية للمرحوم خالد سعيد

أنا مش شايف أى داعى لذكر موضوع زى ده فى وقت خلص من زمان والقضية مش أنا وأنت ولا غيرنا اللى يحكم فيها القضاء هو اللى بيقول كلمته ولو عندك مستندات تساعد فى تحقيق العدالة أيا كانت إية هيه يا ريت تقدمها بس مش هنا لأ قدمها للجهات المختصة وإلا كنت كمن يفتعل فتنة ( انا لا أقصد أنك تفتعل فتنة ولكن للتوضيح فقط ) طيب تمام كده دى نقطة النقطة التانية أنا مش هخش معاك فى جدال بس الصور دى ملعوب فى بعضها وده شغلى أصلا مع كامل إحترامى ليك بذات الصورة بتاعت السجائر الكتير ليس معنى ذلك أنك من فعلت ذلك بل على العكس قد تكون صورة صحيحة وأنا الللى جاهل لكن دى مش قضيتنا خالد سعيد مات القبر دلوقتى هو اللى بيضمه والثورة المصرية والثورات الأخرى كان سببها الأول هو الله الله وحدة أسقط النظام ولو أراد الله ان نكون ليبيا أو عراق أو سوريا لكنا ذلك لكن الله لطف بنا فالثورة ثورة شعب ليس مخطط لها وليس كل نتيجة صحيحة أو خاطئة نربطها بكل مسبباتها فاللى مات شهيد فى الثورة مات مش عشان خالد سعيد أو عتريس أبو الليل لأ مات عشان بيحب كلمة وحدة هى ( مصر ) تقبل تحياتى ويا ريت منثيرش أى مواضيع تحدث بلبلة دمت بود وتقبل وجهة نظرى المتواضعة وإحترامى لك ولكل أعضاء المنتدى المتفق معهم والمختلف معهم فالإختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @