قديم 19-06-2011, 11:55 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شهادة تأدية الخدمة العسكرية للمرحوم خالد سعيد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

اخي الغالي من الممكن ان نختلف انا وانت في وجهات النظر

لا ان اتهمك في اخلاقك او بالتزوير دون بينة

وكما قلت اعلم انه من الخطا ذكر بياناتي العسكرية ولكن ليعلم الجميع انني لست مزورا او مراهقا ط

ثم اني لو اردت فضيحة اكبر للمرحوم لجئت بملف خدمته كاملا وماخفي كان اعظم ...

اللهم احفظ مصر واهلها

اقدر واحترم فيك غيرتك علي شرفك العسكري وتحريك الصدق في موضوعك وان كان موضوعك لتنبية الناس ان ثورتنا العظيمة لم تكن بسبب ان شخص قتل فانا اوافقك بشده فالثورة المصرية كان سببها الاول والاخير نفاذ صبر البني ادم المصري علي الزل والهوان بكل انواعة - انا كنت مع النازلين مع اني لا اتبع اي تيار سياسي وليس لي اي علاقة بخالد سعيد ولا باي حركة - انا كنت نازل زهق وقرف من اللي بنشوفة ايا كان مع اني برضة ولله الحمد لم اتعرض لاي اهانة من اي شخص وميسور الحال بس فقط فقط فقط لاني بحب بلدي جدا ومش هاينة عليا زي مانت اكيد بتحبها وزي ما كل اللي كتب ورد علي مشاركتك بيحبها - فيا ريت ما نقصرش ثورتنا علي شخص او هدف لان الحاجات دي الي زوال فقط نفتكر حاجة واحدة ان احنا بنحب البلد دي اوي اوي اوي ومن وراء ذلك اي شئ

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima