قديم 15-06-2011, 10:03 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: تعرف على كورسير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

كورسير ..... أجب عن سؤالين مما يأتى مع العلم بأن السؤال الأول إجبارى

طالما السؤال الاول اجباري يبقي هجاوب وامري لله

1- ماهى مواصفات بنت الحلال اللى فى دماغك ؟

والله يا استاذ نبيل انا مش طالب حاجات كتير يعني تكون متدينه وتعرف ربنا وتراعي اهلها كويس لان اللي ملهوش خير في اهله ملهوش خير في اي حد وتكون بتفهم وتقدر الحياة الزوجية ومتكونش من النوع اللي بيحب النكد والاسئلة الكتيرة ومتكونش ست بيت شاطرة غريبة النقطة ديه صح هههههههههه

اصل انا عايز اخس يا استاذ بنيل ومش عايز واحده تكون بتعرف تعمل اي اكل لاني ساعتها انا هعمل اكلي بنفسي وهيه تعمل اكلها بنفسها ههههههههه نظام help your self

متكونش عنيده وتتقبل رأي الاخرين ويسلام بقا لو بيضا وعنيها خضرا يبقي انا كدا امي دعيالي ههههههههههههههه

2-ليه لغاية دلوقت مافيش واحدة عرفت تكعبلك ؟

هههههههههههههههههه حلو اوي السؤال ده يا استاذ نبيل هقول لحضرتك ليه اصل انا من النوع العاقل شوية ومش بتاع لف ودوران ومعاكسات والكلام ده انا اصحابي حتي بيستغربوا من اني في 4 سنين في الجامعه ملقونيش قاعد مع واحده في يوم من الايام

3-ناوى على ايه السنه دى ؟ هاتعديها زى كل سنه ؟ ولا السنه دى سنة الحسم ؟ طبعاً فى موضوع الزواج

احتمال بنسبة 99% هعديها زي كل سنة بالتهرب ههههههههههههههههه

خليني كدا قاعد معاكم احسن بلا جواز بلا وجع قلب يا استاذ نبيل هما يعني اللي اتجوزو خدوا ايه

وتسلملي يا استاذ نبيل علي اهتمامك الجميل ده بيا في الموضوع وربنا ما يحرمنا منك يا استاذنا