الموضوع: عربية منظر
قديم 08-06-2011, 01:20 PM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future
افتراضي رد: عربية منظر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

يا جماعه برضه مافيش فايده حنفضل نقاوح للابد لحد ما نلاقي الصين في يوم من الايام غلبت المرسيدس والبي ام

وبعدين والله العظيم واديني اقسمت وحقولها للمره ال20 انا جربت الايطالي والالماني والياباني والكوري والفرنساوي والصيني واقسم بالله الصيني افضلهم بمرااااااحل والله العظيم الباسات واللانسر والتويوتا والشيفورليه والنيسان والبيجو وغيره وغيره مااااااااااتقدر تسد مع عربيتي وانا قد كلامي ومستعد لاي مواجهه وبعدين بالنسبه لموضوع العفشه اللي الكل بيتكلم عليها يا جماعه انتم بتتكلموا فعربيات جنوطها 17 سبور وعفشه رياضيه عايزين منها ايه وهي ماشيه فطرق مدغدغه؟؟؟؟؟؟؟؟ لما يبقي عندي عربيه فيها اوبشن مرسيدس مش موجود فالياباني ولا الكوري وثبات خرافي و تصميم اكتر من رائع ووكيل زي الفل وعربيه عدادها 260 وبتقفله وسعر 80 الف !!

يبقي انا راجل اهبل بقي لما اسيب كل ده واروح اجيب سيراتو اللي بتتشقلط لوحدها ولا اكسنت ام 99 الف وشكلها غلط ومافيهاش اوبشن ولا لانسر 2007 من اللي بسحلهم ورايا عالطريق!!!

صلى على النبى الزعل وحش عشانك والسكر والضغط منتشرين اليومين دول هههههههههههههههههه
يا باشا كبر دماغك انت مضايق نفسك لية؟؟
مالى يقول يقول عادى يعنى

عربيتى كملت سنة بالتمام والكمال والحمد الله الحمد الله بفضلة بدون حسد مغيرتش قطعة واحدة
والحمد الله المالك الاول لسيارتى الجاك اسمة احمد وانا على تواصل معاة
تم بعربيتة فى السنة دى 50 الف كيلو انت متخيل يعنى اية 50 الف فسنة يعنى بيبهدل العربية وطالع عينها والحمد الله لم يشتكى من شئ
عموما ربنا يهدى الجميع وبرضاهم غصب عنهم السيارات الصينى هتفضل موجودة

jac b 15
وللصين .. كلمة اخرى

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

سبحــــــــــانك مــــــا اعظمــــــــــــــك