قديم 07-06-2011, 10:23 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سواقة الرجالة العبقرية بالفيديو علشان ميبقوش يغلطو فى سواقة الستات تانى

:14FEA D~151: :Bravo ::14FE AD~151::14FEAD~151 ::Brav o::14F EAD~151::14FEAD~15 1::Bra vo::14 FEAD~151::14FEAD~1 51::Br avo::1 4FEAD~151::14FEAD~ 151::B ravo:: 14FEAD~151::14FEAD ~151:: Bravo:
أحييك بشده وعنف على كل كلمه من كلامك دا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

والله انا مش بكلم باي نوع من العنصريه او التمايل تجاه الرجاله

انا والدتي كانت بتسوق

انا ضد مبدا ان الواحد يشتغل شغلانه مش بتاعته بمعني اصح يحشر نفسه في ليله مش ليلته
الستات علي ارسي من فوق في كل حاجه ليها علاقه بالبيت

اما تنزل من البيت بقي تشتغل و تحشر نفسها في وظيفه الراجل الي ربنا خلقه عليها يبقي غلط

زي الراجل برا البيت ده مكانه اما يدخل بقي البيت يحشر نفسه في طبيخ و اهتمام بالبيت ده غلط

ربنا خلق الراجل لوظيفه و اداله مقومات وقوه و مؤهلات تساعده
وخلق الستات لوظيفه و ادلهم مقومات و صبر و مؤهلات تساعدهم

نيجي نعكس الاوضاع يبقي دخلنا في طريق مسدود اخره الفشل

Saif El Deen