الموضوع: ماتريكس 2006
قديم 30-05-2011, 05:25 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماتريكس 2006

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

باشا مبروك عليك العربية و ربنا يديك خيرها و يكفيك شرها بالنسبة للسيور يتم تغييرهم على 60 الف كيلو بس برضه في حاجة تانية ان السيور دي فى الاول و الاخر كاوتش و بما ان العربية موديل 2006 يعني عدي عليهم فى العربية 5 سنوات لو لاحظت هتلقي الضمان على العربية 3 سنوات او 100 الف كيلو ايهما اقرب يعني فى بعض الحاجات ليها عمر افتراضي حتي لو لم تستخدم زي الاطارات مثلا فا الافضل انك تغييرهم دلوقتي احسن و اضمن انا لسه مغيير طقم سيور كامل و 2 بلية كاتينية فى صيانة الـ 60 الف و عملتها بره التوكيل و كلفتني 635 جم بالمصنعية علما بأن السيور المستخدمة كلها اصلي و ممكن تبص على الاسعار فى الرابط ده http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=57940
بالنسبة للدفيندر انا مركب الجانبي بس جبته من شارع دمشق 420 جم بالتركيب بس نصيحة لو هتجيبه هاته من شارع شمبليون بوسط البلد ارخص من دمشق و نصيحة كمان بلاش الامامي خليك فى الخلفي و الجانبي عشان المرور و عشان الناس اللي ماشي من غير عربية

ايوة كدة اجابات مميزة. طيب حضرتك اللى اشتريت السيور؟ ممكن تقول لى عن مكان موثوق فيه بيبيع الكورى الاصلى زى اللى فى التوكيل؟ الحقيقة الواحد عاوز يغيرهم بس المهم القيهم اصلى مش مضروبين ويبقى اللى فى العربية احسن منهم. كمان ممكن تقولنا على المكان اللى غيرتهم فيه؟ أكون لك شاكر....

هو فى انواع من الدفندر ولا ايه. واحد زميلى كان شارى من عشم زين بتاع شارع دمش وكان شارى اعلى من كدة. يمكن يكون فى اصناف. اكيد اللى فى شارع شميليون هيكون خامتة اقل من اللى اشترتهم حضرتك. رايك ايه؟؟؟؟؟؟؟؟