قديم 30-05-2011, 01:48 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أبشر يا أ. عماد... شبح اسبيرانزا يطارد أبوالفتوح..!

انا بجد والله ياجماعه قاعد اقرا المشاركات وكل مشاركه منهم نطلع بأيجابيات كتير ونقف ونتكلم على نفس المشكله وكلام mmffor بأمانه يخلينى اقوله انه فعلا فعلا استاذ وفاهم وعارف الدنيا ماشيه ازاى وايه المطلوب وجاب فعلا المطلوب انه يتعمل واحسن جمله عجبتنى فعلا ان العربيه مش عايزنها زى البطيخه ياتطلع حمرا يااتطلع زى راس حسام حسن واخوه هههههه وان التوكيل لازم يبقى عارف كل مسمار وكلبس فى العربيه مش يجرب فشكرا ياممفور وياكيمو على الأسباب اللى ذكرتها ومستنين النتيجه يااستاذ عماد واتأكد ان انا اقسم بالله معاك ومش ضدك فى اى حاجه وسبق وقولت لحضرتك انك معاك حق فى كل كلمه وان نصر الله قريب وفعلا حصل اولى الخطوات اللى كان نفسك فيها عشان ناخد حقنا من اللى للأسف لايجوز حتى وصفه بالحرامى لأنه تجاوز المرحله دى من زمان جدا جدا جدا

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ