قديم 26-05-2011, 09:56 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طلب رأي الأعضاء أصحاب الرأي الموضوعي فقط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نوجا28 مشاهدة المشاركة

انا سالت كتير اوى على الصينى صدقنى مفيش اى ميكانيكى شكر فيه فعلا
ودول اكتر ناس هتلاقى عندهم الموضوعية اللى بتدور عليها هنا كل واحد فعلا هيتحيز لعربيته زى اول مشاركتين واحد شكر فى بى واى دى دخل واحد راكب لوجان رد عليه وبقت خناقة شخصية ونسيوك اساسا انزل الشارع اسال الميكانيكى انا بنت ونزلت سالت الميكانيكية بنفسى كلهم قالولى كلها ورق واعادة البيع صعبة جدا خليك فى المنتشر انا بعد بحث وسؤال الميكانيكية تقريبا والله 18 ميكانيكى فى الخرفيين استقريت على نيسان صنى انا مش بقولك هاتها لا انا حاطة فئة سعرية اكبر من اللى انت حاططها لكن دور على سيارة تانية فى الفئة اللى انت حاططها وابعد عن الصينى

رايك ممتاز ويحترم ودي مش خناقة ولا حاجة وياريت تقري مشاركتي اللي بعد كده انا نصحت صاحب الموضوع بنفس نصحتك تقريبا - كفانا الله شر القتال وانا اسف ان كانت مشاركتي اتفهمت انها هجومية انا مقصدش كده تماما

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima