قديم 22-05-2011, 06:16 PM
الصورة الرمزية RENAULT 18
RENAULT 18 RENAULT 18 غير متواجد حالياً

RENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حملة ارمي اللوجان في الزبالة!!!!!!!!!

اللوجان هى السيارة الشعبية لرينو ( متوسطى الدخل ) زى حلاتى تخيل لما تسمع عن طاسة ب 100 ج أو كلبس ب 400 جنية او نيكل أمامى 660 ج ( أنا اشتريتة ) هيجيلك صدمة أكيد و خصوصا لما أكون معجب بالسيارة بس قطع الغيار مش هتخلينى أقدر أكمل معاها هى دلوقتى جديدة لكن كمان سنتين او ثلاثة هتظهر المشكله مش هنقدر على مصاريف العربية و نلجا الى البيع و الرينو ملوش سوق فى مصر يعنى خسارة للسيارة و خسارة فى الفلوس ربنا يستر و أطلع غلطان
يا سيدى أتمتع بالعربية النهاردة و خلى بكرة على الله ...............

أنا معايا رينو من 30 سنة و الله بدوخ السبع دوخات على قطع الغيار ........ دا أنا بقالى 6 سنين مش لاقى أبلاتين و كوندنسر و آخر مرة سألت قالولى غير الأسبراتير بواحد جديد رينو ب500 جنيه و أشتريت طرمبة بنزين ب180 جنيه و بعدين مطلعتش زى الأصلية بالظبط و عملت مشوار للمخرطة عشان تركب ع العربية .. الشبكة الأمامية ب300 جنيه بعد دوخة برضو ... و أقعد أسبوع عشان أجيب واير دبرياج ب100 جنيه ........ و خصوصا أنى من أسيوط يستحيل الاقى قطع غيار عربيتى هنا ..... فبجيبها من القاهرة وصاية ...

و رغم كل القرف اللى بشوفه فى الصيانات و قطع الغيار .... إلا أنى عمرى ما كرهت العربية و لا فكرت أبيعها لأنها فعلا عربية ركوبة و تستحق الأقتناء ........

أستمتع بعربيتك و قول الحمد لله .......

تحيااااااااااااااتى ::::::::::::::::::::::::: :::::::::

That is My Renault