قديم 21-05-2011, 04:56 AM
الصورة الرمزية borio1704
borio1704 borio1704 غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات، أحب اليابانية، الكورية، ولا أفضل الأوروبية
التخصص العملى: استشاري نظم جودة
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

borio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond repute
نقاش هو أنا لازم ألبس نظارة ليلية عشان أسوق في اسكندرية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سؤال محيرني

أنا أول ما أسوق عربيتي بالليل بانور النور الوسط بتاع العربية... وسواء الشارع منور أو مضلم.. النور منور وما بطفيهوش... ومجرد ما أمشي في الشارع وتجيلي عربية مقابلة ألاقي الرعاش اشتغل في عنيه لحد ما اتعمي، وبعدين أسمع شتيمة... الأول كنت برد عليهم... بعدين كبرت، لإني لو ماعملتش كدة حتعارك كل يوم مرتين على الأقل

تاني..... أنا مش منور النور العالي.... الوسط بس، ومتأكد إنه مضبوط ومش جاي في عين اللي قدامي.

لما بنزل القاهرة بلاقي كل العربيات منورة النور بتاعها، اسكندرية كل العربيات مطفية نورها حتى لو كان الشارع كحل.....

مش عارف....هو أنا لازم ألبس نظارة ليلية عشان أسوق في اسكندرية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولاهو نور العربية في اسكندرية عيب ولا حرام؟؟؟؟