قديم 20-05-2011, 10:06 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل ممكن تركب عربية صيني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

مع احترامى لآراء حضراتكم . الإستعمال الجيد مش بس فى الركوب انما فى شروط كتير جدا فى كل مراحل القياده من أول الكشف الدورى على حالة السياره من المياه والزيت ومياه البطاريه وزيت الفرامل وهواء الإطارات و.. إلخ .............
وعندنا كمان تشغيل السياره والتسخين . بعدين الطلوع بالسياره وسلاسة القياده والنقلات . وعدم القرص على النقله والحرق فى الموتور والغرز والخمسات والأمركه والمنظره والإحساس بحالة والموتور وسماع صوت سيارتك فى كل لحظه والتوحد معها . وينتهى بما يقوله السيد hyundai2005 من الإهتمام بالحاله الشكليه وحالة الركوب فى الصالون ونظافته . وطبعا كل الحالات دى حالات جزئيه ولكنها مهمه جدا . وتحياتى للجميع
يا سيف باشا كل اللي قولته دي اقل حاجه بعملها لو مش فاضي او مشغول
انا في البيت عايزين يودوني لطبيب نفساني عشان علاقتي بالعربيه انا بعاملها كانها بنتي او صحبتي واكتر كمان من صيانه دوريه وغسيل وتشميع ومصاريف ترويق واكسسوار بجنون

التعديل الأخير تم بواسطة hyundai2005 ; 20-05-2011 الساعة 10:13 PM