قديم 19-05-2011, 01:17 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى مع السيارات-حكايه 10 سنوات

ازيك يا دكتور تامر انت جايز متعرفنيش بس انا عارفك كويس لاني بقالي 3 شهور بقرا في موضوعك الشيق الجميل دا انا حاسس اني عايش معاك بقالي سنتين - المشكلة اني لما وصلت لاخر صفحة في الموضوع اصبت باكتئاب رهيب لاني كنت دايما اقرا حكاياتك لما اكون مضايق والغريب انها كانت بتفك عني لما فيها من ابتسامة جميلة باسلوب مميز ودلوقت لما وصلت للاخر اعمل اية اقراها من الاول؟؟ ومش طايق استني لغاية ما تكتب تاني بجد تسلم ايدك الحقنا تاني بحكاياتك المميزة يا انت حر حيبقي ليك مرضي في مستشفي الامراض النفسية وحتضر تضرب مشوار لغاية اسكندرية عشان تزورني - يبقي ليا الشرف بتقبلي كصديق ومستني بقيت حكاياتك الجميلة

اشرف كريمه

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima