قديم 18-05-2011, 05:06 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احترس من شوارع رئيسية في الاسكندرية

الموضوع دا انا اول مرة اقراه واول مرة اعرف ان انت بلديات - انا لو من القائمين علي هذا المنتدي كنت خليت الموضوع دا افتتاحية المنتدي بجد موضوع في غاية الاهمية ويا ريت لو الاعضاء الكرام يكملوه - يعني اي حد عنده منطقة خطر يكتب عنها ويكتب ازاي الناس تتجنب الخطر اللي في المنطقة دي

وحبتدي بنفسي - منطقة كوبري التجنيد اخر شارع النزهة فية دوران الناس معظمها مابياخدش الدوران ذي حدثة التاكس والانسر مع ان لو اخذت الدوران الموضوع حيبقي اسهل بكتير

والشارع اللي طالع من علي ترام مظلوم علي البحر علي اليو تيرن بتاع سان ستيفانو وتلاقي العربيات قدامك ماشية بالعرض والله كل مرة ابقي داخل الحتة دي وايدي علي قلبي

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima