قديم 08-05-2011, 07:31 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل ممكن تركب عربية صيني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RENAULT 18 مشاهدة المشاركة

يا باشا و الله مش أنا اللى بقفل الباب بصابعى لأنى عارف أن كل دى أوهام و ملهاش علاقة بالصينى أو غيره ... أنا بتكلم عن مواقف بتحصل قدامى لأن أبن عمى معاه عربية جيلى ....... و أنا و الله مش بتريق على الصينى لأنى أنا مقتنع بأن لو عربية صينى مشهورة و ليها أسمها و عيوبها قليلة تبقى تمام زى الBYD أو الأسبرانزا مثلا ...
يا باشا انا طبعا مش مختلف معاك ومقتنع بكلامك وفاهم قصدك كويس . انا بس حابب اوضح للناس اللى بتتأمر على الصينى وبتهاجمه بدون خبره أو علم . وعلى فكره : مش تحيز للصينى ويعلم ربنا . انما كل عربيه فى الدنيا لها مميزات وعيوب ولما بتستعمل بيظهر فيها عيوب ومشاكل . انما دا لا يعنى ان العربيه سيئه اطلاقا

Saif El Deen